آشپزی آسان با سحرناز

با شما دوستان عزیز همراه هستیم تا طرز تهیه انواع غذاهای خوشمزه را با یکدیگر یاد بگیریم.

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

طرز تهیه سوپ سبزیجات+ چطور سوپ سبزیجات درست کنیم؟

عناصر
1 پیاز زرد (0.32 دلار)
2 سیر میخک (0.16 دلار)
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون (0.32 دلار)
هویج 1/2 پوند (حدود 4) (0.45 دلار)
1 28oz. گوجه فرنگی قابلمه (1.59 دلار)
1 فنجان جو مروارید (0.89 $)
1/2 قاشق غذاخوری ریحان خشک شده (0.05 دلار)
1/2 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک (0.05 دلار)
فلفل سیاه خرد شده (0.05 $)
6 فنجان آبگوشت (0.78 دلار)
1 سیب زمینی روسی (حدود 3/4 پوند) (1.22 دلار)
1 لیوان لوبیا سبز یخ زده (0.271 دلار)
1/2 فنجان ذرت منجمد (0.10 دلار)
1/2 لیوان نخود فرنگی منجمد (0.19 دلار)
1 قاشق غذاخوری آب لیمو (0.03 $)
1 جعفری تازه جعفری (گاروی اختیاری) (0.20 دلار)
دستورالعمل ها
پیاز را تفت دهید و سیر را رنده کنید. پیاز ، سیر و روغن زیتون را در یک قابلمه بزرگ سوپ اضافه کرده و روی حرارت متوسط ​​و به مدت حدود 5 دقیقه قرار دهید یا اینکه تا پیاز نرم و شفاف شود.
در ضمن هویج ها را پوست گرفته و تفت دهید. پس از نرم شدن پیازها ، هویج ها را در قابلمه سوپ به همراه گوجه فرنگی های کنسرو شده (با آب میوه) ، جو ، ریحان ، پونه کوهی ، مقداری فلفل تازه ترک خورده ، و مایع سبزیجات اضافه کنید.
محتویات گلدان را برای ترکیب هم بزنید ، یک درب را در بالا قرار دهید ، گرما را تا متوسط ​​متوسط ​​روشن کنید و آبگوشت را تا جوش بیاورید. پس از جوشاندن ، گرما را به میزان متوسط ​​روشن کنید و بگذارید سوپ بجوش بیاید ، با درب آن در محل ، گاهی به مدت 30 دقیقه هم بزنید.
در حالی که سوپ صاف می شود ، سیب زمینی را درون مکعب های 1/2 اینچی خرد کرده و تفت می دهیم. بعد از اینکه سوپ مخلوط شد و جو اکثراً لطیف است ، سیب زمینی های خرد شده را اضافه کرده و به مدت 10 دقیقه بیشتر بجوش بیاورید یا فقط تا زمانی که سیب زمینی ها لطافت پیدا کنند.
هنگامی که سیب زمینی ها حساس شدند ، لوبیا سبز منجمد ، ذرت و نخود فرنگی را اضافه کنید. هم بزنید تا ترکیب شود و از طریق حرارت (حدود 5 دقیقه در سوپ خاموش) قرار دهید.
در آخر ، آب لیمو را به سوپ اضافه کرده و هم بزنید تا ترکیب شود. سوپ را مزه دار کنید و نمک یا فلفل دلخواه خود را تنظیم کنید. در صورت دلخواه گرم ، با جعفری خرد شده خرد شده را در بالا به عنوان یک گارنن ، سرو کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه سالاد سبزیجات+ چطور سالاد سبزیجات درست کنیم؟

درباره دستور العمل سالاد سبزیجات مخلوط: دستور تهیه سالاد سالم ، مغذی و خوشمزه است. فقط یک کار 20 دقیقه ای در آشپزخانه داشته باشید و یک غذای کامل برای لذت بردن از آن لذت ببرید که پر از عطر و طعم و سبزیجات سرشار از مواد مغذی است. این سس خانگی که روی سبزیجات ریخته می شود ، به عنوان یک ناهار ، یک وعده غذایی میان روز یا حتی به عنوان شام سبک عالی است. یک وعده غذایی به راحتی قابل هضم که برای همه افراد آگاه سلامتی بسیار مفید خواهد بود. مواد لازم در دستور العمل سالاد سبزیجات مخلوط: کمانی پر از کلم ، گوجه فرنگی و هویج که با یک سس خوشمزه ماست ، عسل ، نمک و فلفل پرت شده است. نوعی دستور غذای سالاد تابستانی که شما را کامل و سالم تر می کند!

مواد لازم برای سالاد سبزیجات مخلوط
2 گوجه فرنگی متوسط
2 فنجان کلم ، خرد شده
1 کپسوم ، خرد شده
2 هویج ، خرد شده
2 قاشق غذاخوری سرکه
1 قاشق غذاخوری عسل
2 قاشق غذاخوری نمک
یک فلفل دلمه ای
2 قاشق غذاخوری ماست

طرز تهیه سالاد سبزیجات مخلوط
1. گوجه فرنگی ها را در هر بخش به طول 8 قطعه قطعه قطعه کنید.
2. ماست ، نمک ، فلفل ، عسل و سرکه را مخلوط کرده و خوب با هم مخلوط کنید.
3. سبزیجات و پانسمان را به طور جداگانه در یخچال قرار دهید تا آماده سرو شود.
4. وقتی آماده سرو شد ، سبزیجات و سس را با هم مخلوط کنید.
5- این باید در آخرین لحظه انجام شود ، زیرا سبزیجات همراه با نمک تمایل دارند که آب میوه های خود را ریخته و در صورت طولانی نگه داشتن آنها ، لکه دار و مضراب شوند.

 

طرز تهیه سوپ فلفل دلمه ای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

آشنایی با انواع دسرهای لیموترش

ما چیزی بیش از یک دسر لیمو zhest دوست نداریم. این دستور العمل های پودینگ ، کیک و کلوچه بیشترین استفاده را از این نور ، طعم مرکبات در غذاهای ساده شیرین می دهد.

بهترین دستور العمل های دسر لیمو تا کنون
رنده لیمو از پوست لیمو یا گردابی از لیمو لیمو می تواند فوراً هر دسر را بلند کرده و آن را از یک لحظه تا یک درجه یک تازه به صورت تازه درآورد. از کیسه لیموهای موجود در یخچال یا کاسه میوه خود غافل نشوید ، آنها را به چیز خاصی تبدیل کنید و هوس مرکبات را برآورده کنید.


دریل لیمو کلاسیک
ملکه کیک ، این پخت سنتی به همان راحتی است که می توانید وسایل اولیه کارت ویزیت را مخلوط کنید و یک گلدان ترد را روی یک اسفنج گرم ریخت. دستور تهیه لیموترش پنج ستاره ما فقط پنج ماده اصلی دارد و خیلی آسان است ، هر کس می تواند یک زن و شوهر نان را جمع کند.
 


پای مرمر لیمو
پای شیرین کن لیمو ما همه چیز را دارد: شیرینی طلایی ، یک پوسته خارجی ترد و یک لیمو نرم و کرکی. شاهزاده را به قله های چشمگیر بچرخانید و بگذارید ترد و رنگ آنها را در فر بخاطر تکه ای از افراط خالص انجام دهید.
 


کیک پنیر لیمویی یا چیزکیک لیمویی
این کیک پنیر سبک پخته شده با لیمو که به همراه تمشک تازه تهیه می شود یک پودینگ مهمانی شام ساده اما مؤثر است. سعی کنید بیسکویت زنجبیل خرد شده را به پایه اضافه کنید تا لمس لیمو در پر شود. خیلی سنگین نیست ، این کیک پنیر یک مورد علاقه شیرین است.
 


هدر لیمو
با استفاده از ماست یونانی یا کرم مضاعف ، لیمون لیمو می تواند به همان اندازه که دوست دارید التهاب یا سبک باشد. فقط مواد اولیه را مخلوط کرده و در گلدان های انفرادی سرو کنید.
 


شربت لیمو
دستور العمل ما برای تازه کردن سوربن لیمو فقط به چهار ماده نیاز دارد و می تواند به عنوان یک پاک کننده کام در بین دوره ها یا یک دسر سبک سرو شود. در صورت نیاز به کمک ، راهنمای ویدیوی مفید ما برای تهیه سوربیت را تماشا کنید.
 


میله های لیمو
مقاومت در برابر یک پایه کوتاه شفاف و ظرافت ظریف لیمو دشوار است - به جرات می گوییم که این میله های آسان لیمو حتی بهتر از یک قهوه ای هستند؟ این دستور العمل برای فروش پخت عالی ، یک دسر بعد از غذا یا یک غذای آخر هفته شیرین بسیار مناسب است.
 


پودینگ لیمو
این پودینگ اسفنجی تنگ یک دسر فوق العاده سریع است که می توانید در کمتر از 10 دقیقه تهیه کنید. یک اسفنج سبک با تکه تکه کردن لیمو لیمو بعد از یک وعده غذایی ساده در میانسالی واقعاً به لکه برخورد می کند. یک قاشق غذاخوری بستنی را در آماده ...
 


تارت لیمو
دسر مرکبات عالی برای تکمیل یک وعده غذایی غنی - ترش کلاسیک لیمو. اگر آماده هستید تا زمان و تکنیکی برای ساختن این زیبایی مبتنی بر شیرینی سرمایه گذاری کنید ، پشیمان نخواهید شد. ما در ابتدا نیش خوردیم.
 

بیسکویت لیمو
این بیسکویت های بوسه لیمو که با پنیر ساندویچ شده اند ، لعاب و خوشمزه هستند. آنها را روی یک چای بعد از ظهر یا به عنوان یک هدیه خانگی برای کسی که دارای دندان مرکبات شیرین است ، امتحان کنید.
 

کیک یخچال لیمو
سرانجام ، یک کیک شاهزاده چشمگیر که نیاز به تلاش صفر دارد. این دسر بیسکویت ، ترد و خامه ای را احداث کنید و تا زمانی که لازم باشد مهمانان خود را خنک کنید سرد نگه دارید. بیشتر مواد اولیه آماده هستند ، بنابراین شما می توانید استرس را فراموش کرده و زمان بیشتری را برای شامپو زدن صرف کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

شربت گل محمدی را چطور درست کنیم؟+ روش درست کردن شربت گل محمدی

شربت گل محمدی یا شربت گل سرخ یکی از نوشیدنی های خوشمزه و خوش عطر بهاری است که برای پذیرایی از مهمانان و اعضای خانواده انتخاب بسیار هوشمندانه ای می باشد.

اوایل فصل بهار و ماه اردیبهشت که از راه می رسد، گل های محمدی با عطر دل انگیز و خواص بی نظیری که دارند می توانند هوش از سر هر شخصی ببرند.

مواد لازم شربت گل محمدی:

گل تازه محمدی: نیم کیلو

شکر: دو کیلو

آبلیمو ترش: یک قاشق غذاخوری

آب جوش: ۸ پیمانه (دو لیتر)

 

طرز تهیه شربت گل محمدی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه سوپ فلفل دلمه ای

طرز تهیه سوپ فلفل دلمه ای:

1 پیمانه گوشت گاو بدون چربی
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون ، تقسیم شده است
فلفل سیاه نمکی و تازه خرد شده
1 پیاز کوچک زرد خرد شده (1 فنجان)
1 فنجان فلفل زنگ قرمز خرد شده (کمی بیش از 1/2 از یک medium)
1 فنجان فلفل زنگ سبز خرد شده
2 سیر میخک ، چرخ کرده
2 قوطی (14.5 اونس) گوجه فرنگی ریز خرد شده
1 (15 اونس) می تواند سس گوجه فرنگی باشد
1 (14.5 اونس) آب گوجه فرنگی کم سدیم دارد
2/1/2 قاشق غذاخوری جعفری خرد شده خرد شده ، به علاوه بیشتر برای تهیه خوراکی
1/2 قاشق غذاخوری ریحان خشک شده *
1/2 قاشق غذاخوری پونه کوهی خشک
1 فنجان برنج سفید یا قهوه ای دانه بلند پخته نشده (من هر دو گزینه را دوست دارم)
پنیر چدار یا موزارلا ، برای سرو (اختیاری)

دستورالعمل ها
در یک قابلمه بزرگ 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید ، یکبار گرم گوشت گاو را به گلدان اضافه کنید و با نمک و فلفل آن را چاشنی بزنید. طبخ ، گاهی اوقات هنگام پاشیدن گوشت گاو ، هم بزنید تا قهوه ای شود. گوشت گاو را تخلیه کرده و روی یک بشقاب اندود شده با حوله های کاغذی بریزید ، کنار بگذارید.
1 قاشق غذاخوری روغن زیتون باقیمانده را درون گلدان بگذارید و سپس پیاز ، فلفل زنگ قرمز ، فلفل زنگ سبز را اضافه کنید و 3 دقیقه آن را صاف کنید ، سپس سیر را اضافه کرده و 30 ثانیه دیگر صاف کنید.
در گوجه فرنگی ریز خرد شده ، سس گوجه فرنگی ، مایع گوجه فرنگی بریزید و جعفری ، ریحان ، پونه کوهی و گوشت گاو پخته شده را اضافه کنید ، سپس با نمک و فلفل دلچین کنید. فقط یک جوش سبک بیاورید ، سپس گرمای آن را کم کنید ، بپوشانید و بپزید و گاهی اوقات 30 دقیقه هم بزنید.
در حین تهیه سوپ ، برنج را طبق دستورالعمل های ذکر شده در بسته آماده کنید ، سپس یکبار سوپ بهم بزنید تا مقدار دلخواه برنج پخته شده را درون سوپ بریزید. **


یادداشت های دستور العمل
* برای طعم بیشتر روی گیاهان دو برابر کنید. همچنین با 2 قاشق چاشنی چاشنی ایتالیایی به جای ریحان و پونه کوهی خوب است.
** برای یک سوپ رقیق تر ، تمام برنج ها را اضافه نکنید و برای یک سوپ دلچسب تر و ضخیم تر ، همه آن را اضافه کنید.
** همچنین ، اگر قصد دارید که آن را برای بقایای روز بعد انجام دهید ، برنج را به گلدان سوپ اضافه نکنید ، فقط آن را به هر کاسه جداگانه اضافه کنید ، سپس برنج را در یک ظرف جداگانه در یخچال و فریزر رزرو کنید تا به آن اضافه شود. روز بعد سوپ (در غیر این صورت آن را به قارچ تبدیل می کند).

 

طرز تهیه ژله هندوانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه ژله هندوانه+ چطور ژله هندوانه درست کنیم؟

مواد لازم:
4 فنجان هندوانه خرد شده (بدون دانه یا پوست). این 4 فنجان کامل ، مایع و همه ، بدون فضای هوا است.
3 1/2 فنجان شکر
1 لیوان آب لیمو
1.5 بسته بسته به قند بدون قند مورد نیاز پکتین
تجهیزات
شیشه گیر (برای برداشتن شیشه های داغ)
قیف جار (2 دلار در فروشگاه های آشپزخانه بازار و فروشگاه های محلی "جعبه بزرگ" اما معمولاً از طریق وابستگان ما بصورت آنلاین ارزانتر است)
حداقل 1 گلدان بزرگ
ژله کش کن (به مرحله 6 مراجعه کنید) یا پنیر پنیر
قاشق و ملاقه بزرگ
1 Water Bath Canner (یک گلدان بزرگ با یک قفسه آسانسور برای ضدعفونی کردن شیشه های ژله هندوانه پس از پر کردن (حدود 30 تا 35 دلار در فروشگاه های آشپزخانه بازار و فروشگاه های محلی "جعبه بزرگ" ، اما معمولاً از طریق همکاران ما ارزان تر است). یک گلدان بزرگ به جای آن ، اما کنسروها عمیق تر هستند ، و داشتن یک قفسه چوبی باعث آسانتر کردن کوزه ها می شود.
پوست سبزیجات و میوه ای (1.99 دلار در فروشگاه مواد غذایی)
کوزه های توپ (Publix ، Kroger ، سایر فروشگاه های مواد غذایی و برخی از فروشگاه های "جعبه بزرگ" آنها را حمل می کنند - حدود 8 دلار در هر ده قوطی کوارتز شامل درب و حلقه ها)
هندوانه / دستور العمل و دستورالعمل های دیگر ژله ژله
مرحله 1 - انتخاب هندوانه
مهمترین مرحله! شما به هندوانه هایی احتیاج دارید که شیرین و رسیده باشد ، اما مغز گردو غلیظ و پخته است. هر رنگی کار خواهد کرد ،. اگر دوست دارید می توانید رنگ های مختلفی را با هم مخلوط کنید.

مرحله 2-هندوانه ها را بشویید ، برش دهید و تفت دهید!
من مطمئن هستم که شما می توانید نحوه شستن قسمت بیرونی هندوانه ها را در آب سرد سرد بفهمید.

سپس هندوانه ها را باز کرده و شروع به چاک زدن محتویات کنید. در حالت ایده آل ، شما توپ ، مکعب یا تکه های کوچکی از 1 اینچ درست می کنید. این مواد به راحتی در مخلوط کن یا مواد غذایی شما مخلوط می شوند.

اگر این کار را روی صفحه برش در داخل سینی پخت انجام دهید. این به شما کمک می کند مایع را برای استفاده جمع کنید. پوست ممکن است در تهیه ترشی پوست هندوانه مورد استفاده قرار گیرد (به این صفحه مراجعه کنید ، اما بذرها بجز کاشت یا تف کردن روی یکدیگر فایده ای ندارند).

شما به 4 فنجان هندوانه خرد شده احتیاج خواهید داشت.

مرحله 3-هندوانه را خالص کنید!
هندوانه خرد شده را در مخلوط کن یا مواد غذایی قرار دهید.
بپوشانید و مخلوط کنید یا پردازش کنید تا صاف شود.

این ماده باید تقریباً به 2 فنجان پوره هندوانه کاهش یابد. آن (2 فنجان بعد از مخلوط کن) مقداری است که برای دستور غذا احتیاج دارید. آن را درون یک گلدان بزرگ بریزید.

مرحله 4 - آب لیمو را اضافه کنید
آب لیمو را به گلدان اضافه کنید! از آب لیمو پرش نکنید. برای ایمنی این دستور غذا مهم است ، زیرا هندوانه اسیدی نیست! همچنین فعال کردن پکتین برای تنظیم ژل خوب نیز حائز اهمیت است!

 

طرز تهیه کمپوت سیب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه سوپ سیب زمینی+ چطور سوپ سیب زمینی درست کنیم؟

چه عناصر به سوپ سیب زمینی می روند؟
سبزیجات - سیب زمینی روسی ، پیاز زرد ، هویج ، کرفس
آبگوشت مرغ کم سدیم
نمک و فلفل
کره
ارد
شیر
خامه ترش
طرز تهیه سوپ سیب زمینی
سیب زمینی های خرد شده ، هویج ، کرفس و پیاز را با آبگوشت در  یک قابلمه مخلوط کرده و با نمک و فلفل دلمه ای کنید.
قابلمه را بپوشانید و به جوش بیاورید ، پس از رسیدن جوش ، گرما را به متوسط کاهش دهید و حدود 15 تا 20 دقیقه دیگر پخت و پز را ادامه دهید تا سیب زمینی ها خیلی نرم شوند.
در ضمن ، در یک قابلمه متوسط کره ذوب شده ، آرد را اضافه کرده و در حین جوش زدن به مدت 1 دقیقه بپزید. شیر را هم بزنید و بپزید و هم بزنید تا مخلوط به آرامی حباب و غلیظ شود.
پس از نرم شدن سیب زمینی ها ، مخلوط شیر غلیظ شده را به مخلوط سوپ سیب زمینی اضافه کرده و هم بزنید. خامه ترش را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. بالا به دلخواه.

 

طرز تهیه بستنی شکلاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه بستنی شکلاتی+ چطور بستنی شکلاتی درست کنیم؟

مواد لازم بستنی شکلاتی:


1 1/2 لیوان شیر کامل
1/2 فنجان پودر کاکائو بدون چاشنی
1 فنجان شکر گرانول
2 فنجان خامه سنگین
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

 

طرز تهیه بستنی شکلاتی:


مواد لازم را جمع کنید.

شیر ، پودر کاکائو و شکر را با هم مخلوط کنید. شکر و کاکائو باید کاملاً حل شود.

در یک کاسه بزرگ خامه سنگین را شلاق بزنید تا قله های سفت شود. خامه دلمه را به همراه عصاره وانیل به مخلوط پودر کاکائو اضافه کنید.

قبل از قرار دادن آن در بستنی ساز خود حداقل 30 دقیقه پایه بستنی شکلات را منجمد کنید تا کاملاً سرد شود. این به شما کمک می کند تا سریعتر منجمد شود ، بافت را بهبود ببخشید و اجازه دهید پودر کاکائو کاملاً توسط شیر و خامه مرطوب شود.

با توجه به دستورالعمل های بستنی ساز خود ، به بستنی یک پایه ملایم تر هم بزنید و یخ بزنید.

بستنی خود را در یک ظرف پلاستیکی محکم در پشت فریزر نگه دارید. این به حفظ طعم و بافت بستنی تمام شده کمک می کند.

 

طرز تهیه اسپاگتی با سبزیجات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه سوپ کرفس+ چطور سوپ کرفس درست کنیم؟

مواد لازم سوپ کرفس:
1 کرفس خرد شده
1 سیب زمینی بزرگ موم خرد شده
1 پیاز متوسط خرد شده
1 چوب کره بدون چربی
نمک
3 فنجان آبگوشت مرغ کم سدیم
1/4 لیوان شوید تازه
1/2 فنجان خامه سنگین
برگ کرفس
روغن زیتون
نمک دریایی پوسته پوسته


طرز تهیه سوپ کرفس:
1 کرفس خرد شده ، 1 سیب زمینی بزرگ موم خرد شده ، 1 پیاز متوسط خرد شده و 1 کره بدون چربی را در یک قابلمه متوسط بیش از حرارت متوسط ترکیب کنید. فصل با نمک.
کوک کنید ، هم بزنید ، تا زمانی که پیاز صاف شود ، 8-10 دقیقه.
3 فنجان آبگوشت مرغ کم سدیم اضافه کنید. تا 8-10 دقیقه صاف کنید تا سیب زمینی ها حساس شوند. پوره را در مخلوط کن با 1/4 فنجان شوید تازه؛ نژاد. در 1/2 فنجان خامه سنگین را هم بزنید. سوپ را با برگهای کرفس ، روغن زیتون و نمک دریایی پوسته دار سرو کنید.

 

طرز تهیه تارت گیلاس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه تارت گیلاس+ دسر خوشمزه تارت گیلاس را درست کنیم؟

مواد لازم تارت گیلاس:
1-1 / 2 فنجان آرد همه منظوره
1/2 قاشق چایخوری نمک
کوتاه کردن 1/2 فنجان
4 تا 5 قاشق غذاخوری آب سرد
3/4 فنجان شکر
3 قاشق غذاخوری ذرت
2 عدد قوطی (هرکدام 14/14) گیلاس تارت سوراخ دار
1 قاشق غذاخوری کره
1/4 قاشق چایخوری عصاره بادام
4 تا 5 قطره رنگ آمیزی مواد غذایی قرمز ، اختیاری


طرز تهیه تارت گیلاس:
در یک کاسه کوچک آرد و نمک را با هم ترکیب کنید. برش را کوتاه کنید تا مخلوط شبیه خرده های درشت شود. به اندازه کافی آب اضافه کنید تا خمیر توپ ایجاد کند. 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.
اجاق گاز را تا 450 درجه گرم کنید. روی یک سطح ملایم آرد ، خمیر را به 1/8-in بریزید. ضخامت برش هشت هشت 5 در. حلقه ها هر یک را بیش از یک لیوان کاستاردار معکوس روی یک لایه 15x10x1 غیرمجاز قرار دهید. ماهیتابه لبه های فلوت.
10-11 دقیقه یا تا قهوه ای طلایی پخت. 5 دقیقه قبل از جدا کردن پوسته های ترش از لیوان های کاستارد خنک شوید. کاملاً روی قفسه های سیم خنک شوید.
برای پر کردن ، در یک قابلمه بزرگ ، شکر و نشاسته ذرت را ترکیب کنید. گیلاس را تخلیه کنید و 1 لیوان آب آن را رزرو کنید. گیلاس ها را کنار بگذارید. آب را در مخلوط شکر مخلوط کنید تا یکدست شود. به جوش بیاورید. 2 دقیقه بپزید و هم بزنید تا غلیظ شوند. از روی حرارت بردارید. در صورت تمایل در گیلاس ، کره ، عصاره بادام و رنگ آمیزی مواد غذایی هم بزنید. سرد تا دمای اتاق قاشق حدود 1/4 فنجان را پر کنید تا در هر پوسته ترش قرار دهید.
ارزش غذایی
1 هرکدام: 331 کالری ، 14 گرم چربی (4 گرم چربی اشباع) ، کلسترول 4 میلی گرم ، سدیم 166 میلی گرم ، کربوهیدرات 49 گرم (قند 28 گرم ، فیبر 1 گرم) ، پروتئین 3g.

 

طرز تهیه تارت توت فرنگی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی