آشپزی آسان با سحرناز

با شما دوستان عزیز همراه هستیم تا طرز تهیه انواع غذاهای خوشمزه را با یکدیگر یاد بگیریم.

۱۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

طرز تهیه سوپ کرفس+ چطور سوپ کرفس تهیه کنیم؟

مواد لازم سوپ کرفس:

    2 قاشق غذاخوری روغن زیتون یا کره
    1 پیاز ، تفت داده شده
    4 میخک سیر چربی ، خرد شده خشن
    6 فنجان کرفس ، برش نازک (حدود 1 پوند 1 ¼ 1 پوند) 1 سر بزرگ فوق العاده ، برخی از برگ ها را برای جوشانده ذخیره کنید
    2 فنجان سیب زمینی ، به قطعه قطعه قطور ½ اینچ (حدود ¾ پوند) - 1 راس بزرگ بزرگ پوست کنده ، یا از چند یوان استفاده نشده ، استفاده نشده است.
    4 فنجان سبزیجات گیاهی یا مرغ (یا 4 فنجان آب + 1 قاشق غذاخوری "بهتر از پایه گیاهی" از سبزیجات)
    1 فنجان آب
    1 برگ برگ (اختیاری است ، قبل از مخلوط کردن)
    1 قاشق چایخوری نمک
    ½ قاشق چایخوری فلفل
    1/8 - 1/2 قاشق چایخوری قهوه ، محافظه کارانه شروع کنید

اضافه کردن:

    ¼ شوید تازه شوید (ساقه های کوچک خوب)
    ½ فنجان جعفری تازه (ساقه های کوچک خوب)
    درون آن را هم بزنید: ½ فنجان (یا بیشتر) خامه ترش ، ماست ساده ، خامه ترشی وگان ، خامه سنگین یا کرم کاسو را. (یادداشت ها را ببینید)

طرز تهیه سوپ  کرفس

طرز تهیه سوپ کرفس:

روغن را در یک قابلمه بزرگ بیش از حرارت متوسط ​​گرم کنید و پیاز را نیز اضافه کنید ، گاهی هم بزنید و بگذارید پیازها طلایی شوند ، حدود 5 دقیقه.

در حالی که پیازها در حال پختن هستند ، سیر ، کرفس و سیب زمینی ها را خرد کنید. وقتی پیازها طلایی شدند سیر را اضافه کرده و 1-2 دقیقه هم بزنید ، تا معطر شود. کرفس ، سیب زمینی ، آبگوشت ، آب ، برگ خلیج ، نمک ، فلفل و کائین را اضافه کنید. مایع فقط باید سبزیجات را بپوشاند. روی آن را بپوشانید ، جوش بیفتد ، حرارت را کم کنید و به آرامی بجوشانید تا سیب زمینی ها حساس شوند ، حدود 10 دقیقه.

گرما را خاموش کنید ، برگ خلیج را جدا کنید و گیاهان تازه را اضافه کنید و فقط آنها را پژمرده کنید (گیاهان نپزید یا رنگ پر جنب و جوش را از دست ندهید!)

با استفاده از مخلوط کن مخلوط کن تا خیلی صاف و ابریشمی شود - یا در صورت استفاده از مخلوط کن معمولی ، قبل از مخلوط کردن در دسته های کوچکتر ، بگذارید خنک شود. (در صورت مخلوط کردن سوپ گرم ، مخلوط کن را بیش از نیمی از وسط پر نکنید ، محکم با یک درب و حوله آشپزخانه را بپوشانید و آن را محکم نگه دارید ، هنگامی که موتور را شروع می کنید (در پایین ترین حالت ، به تدریج کار کردن) برای جلوگیری از "انفجار" مخلوط کن )

خوب ، یک دقیقه کامل ، تا زمانی که گیاهان به طور کامل مخلوط شوند ، مخلوط کنید و یک سوپ رنگی پر جنب و جوش ایجاد کنید. برای رنگ "سبز" اضافی ، اگر دوست دارید ، یک عدد اسفناج خام یا جعفری تازه اضافه کنید. آن را دوباره در همان قابلمه بر روی حرارت کم قرار دهید. در انتخاب خامه ترش یا هر یک از گزینه های دیگر هم بزنید.

*** به آرامی گرما کنید ، مراقب باشید که بیش از حد تند نباشد ، یا ممکن است رنگ پر جنب و جوش و پر جنب و جوش را از دست دهید.

برای تهیه برگهای کرفس ترد ، مقدار زیادی روغن زیتون را در یک ماهی کوچک در یک ظرف کوچک روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. صبر کنید تا روغن داغ شود. یک برگ کرفس "تستر" را به مدت 10-20 ثانیه از هر طرف سرخ کنید. روی یک حوله کاغذی تنظیم کنید. اگر واضح است ، ادامه دهید. اضافه کردن چند بار در یک زمان ، نه بیش از حد شلوغ. اگر ترد نیست ، آنها را کمی طولانی تر سرخ کنید. در هر کاسه سرو حدود 3-5 برگ می خواهید. در همان روغن ، شما می توانید دانه های نگل را سرخ کنید تا اینکه تازه شروع به شنیدن صدای شکوفه شدن کنید. گرما را خاموش کنید. برگ های کرفس ترد را به شکل هلالی مرتب کنید. مقداری از دانه های نگلا را بهمراه کمی روغن به همان شکل قاشق بریزید. اگر دوست دارید با دانه های شاهدانه بپاشید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه کمپوت سیب

کمپوت اپل با دارچین عطرهای پاییزی طعم دهنده در آشپزخانه شما خواهد شد! این کمپوت همه کاره علاوه بر خوشمزه بودن صبحانه ، ناهار ، شام یا دسر است!

کمپوت اپل با دارچین عطرهای پاییزی طعم دهنده در آشپزخانه شما خواهد شد! این کمپوت همه کاره علاوه بر خوشمزه بودن صبحانه ، ناهار ، شام یا دسر است!
گزارش این آگهی

ما میشیگاندرها برای یافتن باغهای سیب نیازی به سفر دور نداریم. تخمین می زنم حداقل چهار یا پنج باغ سیب در شعاع ده مایلی خانه من وجود داشته باشد. در واقع ، ما چندین درخت سیب درست در حیاط خلوت خود داریم!
دستور العمل های آشپزی ویژه راشل
موارد دلخواه خواننده از راشل کوک

بنابراین طبیعی است که من این دستور العمل خوشمزه کمپوت سیب را برای شما آورده ام. من همیشه یخچال و فریزر سیب قرمز روشن را در یخچال خود دارم. آنها بسیار خوب تازه خورده می شوند ، اما من فکر می کنم که آنها حتی کمی بهتر پخته می شوند ، به خصوص با دارچین سالم دارچین. سیب دارچین ، سیب دارچین ، مسابقه ای که در بهشت ​​انجام می شود ، فکر نمی کنید؟

من فقط عاشق این کمپوت سیب پخته شده با دارچین هستم. تهیه آن بسیار آسان است و خواهید دید که روش های بسیاری برای استفاده از آن وجود دارد. برای پنکیک و خیلی موارد دیگر عالی است!

دارچین سیب زمینی دارچین را در یک ماهی چدن کوچک خرد کرد.
درباره این کمپوت اپل:

آماده سازی بسیار آسان ، شما می توانید در عرض 20 دقیقه یا کمتر آماده خدمت شوید ، و بیشتر اوقات وقت شما تمام است.

چند قاشق غذاخوری کره را در یک ماهیتابه کوچک ذوب کنید ، سیب خرد شده ، پوست کنده یا پوست گرفته نشده (ترجیح شما) ، شکر قهوه ای ، و دارچین و بجوش و خروش را اضافه کنید و گاهی هم بزنید ، تا زمانی که سیب ها نازک شوند ، 15 دقیقه یا بیشتر.

من از ترکیبی از سیب های Honeycrisp و Gala استفاده کردم ، اما هر سیب با طعم دهنده ای موثر خواهد بود. من سیب هایی را دوست دارم که هنگام پخت و پز کمی محکم بمانند ، مانند هانیکراس ، گالا ، جاناتان ، مادربزرگ اسمیت یا کرت لند. از تنوع مورد علاقه خود استفاده کنید. اگر یک کمپوت را ترجیح می دهید که بیشتر شبیه سیب باشد ، از انواع نرم تر سیب استفاده کنید.

این کمپوت سیب به همراه دارچین به عنوان طرز تهیه پنکیک ، گرم و شیرین با کمی لکه دار بودن سیب ها که از میانشان می گذرد ، بسیار خوشمزه است.

اما در اینجا متوقف نشود! این کمپوت سیب همه کاره یک کاسه جو دوسر جو یا سایر غلات پخته شده را بالا می برد. فقط کافی است آن را در بالا چرخانده و از طعم و مزه اضافی که به همراه دارد لذت ببرید. یا آن را به ماست صبحانه خود اضافه کنید یا آن را به بخشی از یک کاسه صبحانه ماست با گرانولای ترد اضافه کنید.

نظرت در مورد نهار چیه؟ کمی ساندویچ سیب را روی ساندویچ با دلمه بوقلمون ، چدار ، آبرسانی و تذکر خردل سنگی قرار دهید. یا آن را روی یک کاسه سوپ کدو حلوایی Butternut قرار دهید.

شام را با کباب گوشت خوک یا سیب زمینی های خوک تصور کنید ، که با کمپوت سیب ، سیب زمینی های شیرین پوره شده و لوبیای سبز بو داده شده روی صفحه قرار گرفته اید. سیب و دارچین کاملاً طعم غنی گوشت خوک را تکمیل می کنند.

یا از کمپوت سیب به عنوان دسر فکر کنید: یک قاشق مرباخوری یا دو عدد روی بستنی دارچین و یک آبپاشیدن شکاف جو دوسر (یام! درست مثل ترد سیب!) یا یک کیک زرد ساده را با کمپوت سیب و یک قلاده کرم شلاق زده کنید. کمپوت سیب را به یک کاسه پودینگ وانیلی خانگی برای یک دسر ساده اما زیبا اضافه کنید.
کمپوت دارچین سیب در ماهی چدن ، با یک قاشق.
چگونه این کمپوت آسان را خودتان تهیه کنید:

    دارچین یک ضروری است اما می توانید جوز هندی ، هل ، زنجبیل یا ادویه نیز به آن اضافه کنید. زنجبیل رنده شده تازه یا حتی یک چاشنی آب لیمو را امتحان کنید.
    اگر یک کمپوت را ترجیح می دهید که بیشتر شبیه سیب باشد ، از یک نوع سیب نرمتر مانند مکینتاش استفاده کنید ، و یا تا زمانی که نرم تر شود ، طبخ آن را ادامه دهید.
    اگر از طرفداران پوست سیب نیستید ، در صورت تمایل آنها را حذف کنید. من رنگ ، بافت و مواد غذایی آنها را دوست دارم ، اما این کمپوت با آنها یا بدون آنها خوشمزه خواهد بود.
    می توانید میوه های دیگری اضافه کنید. من عاشق آبی زغال اخته در این کمپوت پخته شده ام! گیلاس ، گلابی خرد شده یا کشمش خیلی خوشمزه هستند.

نکاتی درباره گرم کردن و ذخیره سازی

اگر کمپوت سیب را از قبل تهیه کرده و یا مقداری از آن باقی مانده است ، آن را درون یک ظرف پوشانده قرار داده و در یخچال نگهداری کنید. می توانید آن را به آرامی روی اجاق گاز یا مایکروویو گرم کنید. در دمای اتاق نیز بسیار خوشمزه است.
چه مدت کمپوت سیب نگه می دارد؟

در یخچال و فریزر در یک ظرف یا یک کاسه پوشیده ، این کمپوت سیب دارچینی باید پنج روز دوام آورد. شرط می بندم که مدت طولانی به این حالت آویزان نشود!
آیا می توانید کمپوت میوه را یخ بزنید؟

ما دوست داریم به یک باغ سیب برویم و یک بوشل (یا دو!) سیب را انتخاب کنیم. بعد تعجب می کنیم که با همه آن سیب ها چه کار کنیم! تهیه و انجماد کمپوت سیب یک روش عالی برای حفظ سیب برای استفاده در اواخر سال است. کافی است کمپوت را درست کنید ، آن را خنک کنید و آن را درون ظروف کوچک فریزر بگذارید. برای بهترین نتیجه در یک شب در یخچال ذوب شوید.

کمپوت اپل با دارچین عطرهای پاییزی طعم دهنده در آشپزخانه شما خواهد شد! این کمپوت همه کاره علاوه بر خوشمزه بودن صبحانه ، ناهار ، شام یا دسر است!

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه دلمه برگ

دُلْمه خوراکی در خاورمیانه و مناطق اطراف آن مانند بالکان، قفقاز، روسیه و آسیای مرکزی است. دلمه کلمه‌ای ترکی به معنی «پُرشده»است. دلمه را می‌توان با برگ انگور (متداول‌ترین آن) فلفل دلمه، کدو گوجه فرنگی و بادمجان درست کرد. در سال 2017 جمهوری آذربایجان دلمه را در فهرست میراث فرهنگی ناملموس یونسکو به ثبت رساند.

مواد لازم:

گوشت چرخ کرده:۳۰۰ گرم

سبزی:پیازچه، گشنیز، شوید، تره، مرزه ۵۰۰ گرم

برگ مو: ۲۰۰ گرم (از گیاه‌های دیگر مانند برگ کلم یا از بادمجان، سیب زمینی، پیاز و گوجه فرنگی هم می‌شود استفاده کرد)

توجه داشته باشید که سبزی دلمه‌های مختلف یکسان نیست. برای دلمه کلم و دلمه بادمجان، کدو و فلفل دلمه‌ای از نعناع و جعفری استفاده کنید.

برنج و لپه روی هم ۱ پیمانه

۲ تا ۳ لیوان آب

250 گرم گردو

طرز تهیه:

برنج و لپه را جداگانه جداگانه در آب بگزارید تا چند ساعت خیس بخورد.

سبزی‌ها را باهم خرد می‌کنید.

برگ مو را شسته و در صافی می‌گذارید.

برنج و لپه خیس خورده را نیم کوب می‌کنید.

گوشت و سبزی و برنج و لپه را نمک و فلفل زده و خوب مخلوط می‌کنید.

مایه را کمی تفت می‌دهید تا رنگ گوشت قهوه‌ای شود.

مقداری از مایه را بر روی هر برگ قرار می‌دهید و آن را مانند بقچه می‌پیچید.

به دلخواه می‌توانید مقداری آبلیمو و شکر یا سرکه و شیره را با هم مخلوط کنید و پس از چیدن دلمه‌ها در قابلمه روی آن‌ها بریزید.

ارزش غذایی:

دلمه برگ مو جدا از موادی که درون برگ مو پیچیده می‌شود، ارزش غذایی دارد. آهن موجود در هر ۱۰۰ گرم از برگ‌های تازه‌ی انگور هفت برابر مقدار آهنی است که در ۱۰۰ گرم میوه انگور وجود دارد.

منبع: ویکی پدیا

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی پیش غذای خوشمزه

امروز می خواهیم شما دوستان عزیز را با یک پیش غذای منحصر به فرد و آسان به نام پیراشکی سیب زمینی آشنا کنیم.

مواد لازم پیراشکی سیب زمینی (برای ۶ الی ۸ نفر):

سیب زمینی یک کیلو
تخم مرغ ۲ عدد
آرد نان سوخاری ۲۵۰ گرم
روغن ۲۰۰ گرم
قارچ ۲۵۰ گرم
پیاز یک عدد
فلفل سبز دلمه ای یک عدد
جعفری خرده شده یک فنجان
نمک و فلفل به مقدار کافی
 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه سوپ جعفری

مواد لازم جهت تهیه سوپ جعفری:
1 قاشق غذاخوری کره
1 قاشق غذا خوری روغن زیتون
2 سیب زمینی ، پوست کنده و خرد شده
1 دسته بزرگ (حدود 150 گرم) جعفری تازه ، کاملا شسته و خرد شده
1 لیتر آب
1 1/2 حبه های مرغ یا سبزیجات
نمک و فلفل سیاه تازه خرد شده

طرز تهیه سوپ جعفری

طرز تهیه سوپ جعفری:

کره را در یک قابلمه ذوب کرده و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنید. در سیب زمینی های خرد شده هم بزنید و به مدت 5 دقیقه روی حرارت متوسط به آرامی بپزید ، یا تا زمانی که کمی پخته شوند و رنگ طلایی شوند.
در جعفری هم بزنید. درون آب بریزید و مکعب های سهام را اضافه کنید.
به جوش بیاورید ، گرما را کاهش دهید و بگذارید 5 - 10 دقیقه بجوشد.
از روی حرارت بردارید. برای پوره کردن سوپ از مخلوط کن دستی غوطه وری استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه سوپ سیب زمینی

شرح
این دستور تهیه سوپ سیب زمینی آسان و سریع و آسان بر روی اجاق گاز ، بسیار خوب و خامه ای است (بدون استفاده از کرم سنگین) ، و همیشه بسیار دنج و راحت و خوشمزه است.


مواد لازم جهت تهیه سوپ سیب زمینی
5 قطعه بیکن ، خمیر
3 قاشق غذاخوری (رزرو شده) گریس یا کره بیکن
1 فنجان پیاز خرد شده یا پیاز زرد
4 سیر میخک ، پوست کنده و خرد شده
1/4 فنجان آرد همه منظوره
2 فنجان مرغ یا سبزیجات
2 فنجان شیر ، گرم کنید
1.5 پوند سیب زمینی طلای یوکان ، تکه ای
1 فنجان پنیر چدار تیز خرد شده
1/2 فنجان ماست یونانی یا خامه ترش
1 قاشق چایخوری نمک دریایی ، یا بیشتر برای طعم دادن
1/2 قاشق چایخوری فلفل سیاه خرد شده تازه
پرتوهای اختیاری: پیاز یا پیاز ریز خرد شده سبز ، پنیر خرد شده اضافی ، بیکن اضافی ، خامه ترش

طرز تهیه سوپ سیب زمینی
طرز تهیه سوپ سیب زمینی:
یک انبار بزرگ را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. بیکن و پخته شده را اضافه کرده و بپزید تا ترد شود ، گاهی اوقات هم بزنید. با استفاده از یک قاشق شکاف خوراکی ، بیکن را به یک صفحه جداگانه منتقل کنید و حدود 3 قاشق غذاخوری گریس بیکن را در انبار ذخیره کنید. (هر نوع چربی اضافی را کنار بگذارید ، یا می توانید به جای 3 قاشق غذاخوری گریس بیکن ، کره را جایگزین کنید. همچنین اگر به موقع کوتاه هستید ، می توانید سیب زمینی و پیاز را تفت دهید تا در حالی که بیکن پخته می شود تا در وقت خود صرفه جویی کنید.)
پیاز و سس را به مدت 5 دقیقه اضافه کنید و گاهی هم بزنید تا نرم شود. برای سیر و سس را 1-2 دقیقه دیگر هم بزنید ، گاهی اوقات هم بزنید تا معطر شود. آرد را داخل مخلوط بریزید و برای 1 دقیقه دیگر هم بزنید تا آرد پخته شود ، گاهی اوقات هم بزنید. سپس در انبار هم بزنید تا ترکیب شود ، به دنبال آن شیر و سیب زمینی.
قبل از شروع به جوش آمدن ، پخت و پز را ادامه دهید تا این مخلوط فقط به یک بجوش و خروشان برسد. سپس حرارت را تا متوسط ​​متوسط ​​، روی آن را بپوشانید و سفت شوید و سیب زمینی ها نرم شوند ، حتما هر چند دقیقه یکبار سوپ را هم بزنید تا ته نشود. (هرچه سیب زمینی هایتان را کوچکتر کنید ، سوپ شما سریع تر می شود.)
بعد از اینکه سیب زمینی ها خوب و نرم شدند ، در پنیر چدار و ماست یونانی (یا خامه ترش) ، نمک ، فلفل و بیسکویت پخته شده را هم بزنید. در صورت لزوم با نمک و فلفل اضافی مزه و چاشنی بزنید.
گرم و آغشته به پرهای مورد نظر را سرو کنید. یا ، به یک ظرف بسته شده منتقل شده و حداکثر 3 روز در یخچال قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه سوپ لوبیا و ژامبون خرد شده

مواد لازم:
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
1 پیاز خمیر
1 هویج بزرگ پوست کنده و تفت داده می شود
1/2 فنجان کرفس ریز خرد شده
4 سیر میخک سیر خرد شده
2 فنجان ژامبون پخته خرد شده
1 1/2 کوارتز (1 1/2 لیتر) مرغ یا مایع مرغ (می توانید از گوشت گاو استفاده کنید)
2 برگ برگ (یا 1 قاشق غذاخوری آویشن خرد شده تازه)
3 قاشق غذاخوری جعفری برگ تازه تخت خرد شده
4 قوطی (15 اونس) قوطی لوبیا سفید (لوبیای کانلی) - بدون نمکی اضافه شده ، شستشو و تخلیه
1/2 قاشق چایخوری فلفل سیاه
در صورت نیاز نمک نمک

سوپ لوبیا و ژامبون خرد شده
طرز تهیه سوپ لوبیا و ژامبون خرد شده:
در یک قابلمه بزرگ یا قابلمه بزرگ روغن را روی حرارت متوسط گرم کنید. پیاز ، هویج و کرفس را اضافه کنید. بپزید تا پیازها نرم شوند (5 دقیقه). سیر را تا زمانی که معطر شود (30 ثانیه - 1 دقیقه) صاف کنید.
ژامبون را اضافه کرده و به مدت 2 دقیقه دیگر بپزید ، سپس در انبار ریخته اید. برگهای خلیج (یا آویشن) و جعفری را اضافه کنید. به جوش بیاورید ، گرما را کم کنید و 5 دقیقه بجوشانید تا همه طعم ها را با هم ترکیب کنید.
در لوبیا ها را هم بزنید و با فلفل هم بزنید. بگذارید به مدت 2 دقیقه بجوش آید ، در صورت لزوم تست چشیدن و فصل را با نمک حل کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

فوت و فن های آش رشته سنتی ایرانی

مگر می شود  ایرانی باشید و آش رشته را دوست نداشته باشید، اکثریت مردم ایران در هر کجای دنیا که زندگی بکنند به آش رشته علاقه ویژه ای دارند.

اکثریت مردم آش رشته را با کشک میل می کنند، اما برخی از افراد از سرکه و ترشی به عنوان چاشنی آش رشته استفاده می کنند.

 

طرز تهیه آش رشته

مواد لازم برای تهیه آش رشته:

رشته آشی: یک کیلو و نیم

سبزی آش: ۲ کیلو

کشک ساییده: یک لیوان

حبوبات (نخود، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس): ۷۵۰ گرم

پیاز: ۲ عدد

نمک: به میزان لازم

زردچوبه: به میزان لازم

 

طرز تهیه آش رشته

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه دسر کیوی

مواد لازم دسر کیوی:
1 فنجان (125 گرم) آرد همه منظوره
1/3 لیوان (42 گرم) قند شیرینی پزی
1/2 فنجان (1 چوب یا 113 گرم) کره سرد ، ترد
پر کردن
2 تخم بزرگ
1 1/4 فنجان (250 گرم) شکر گرانول
4/4 فنجان (31 گرم) آرد همه منظوره
1/2 قاشق غذاخوری نمک
3 1/2 لیوان کیوی خرد شده

طرز تهیه دسر کیوی
طرز تهیه دسر کیوی:
فر را از قبل گرم کنید تا 350 درجه فارنهایت.
در یک کاسه بزرگ آرد ، شیرینی قنادی و کره را با هم مخلوط کنید. می توانید از یک پردازنده مواد غذایی یا برش شیرینی استفاده کنید ، اما من دستانم را ترجیح می دهم. شما می خواهید کره از اندازه نخود بزرگتر نباشد و مواد آن به خوبی ترکیب شوند.
داخل یک تابه 8 8 8 فشار دهید. برای مدت زمان 12-15 دقیقه پخت. (لبه ها باید به سختی شروع به طلایی شدن کنند.)
پر کردن
در یک کاسه متوسط ، دو عدد تخم مرغ را به آرامی ضرب کنید. شکر ، آرد و نمک را اضافه کرده و مخلوط کنید تا ترکیب شوند.
به آرامی درون کیوی های خرد شده هم بزنید.

مخلوط را روی پوسته گرم بریزید. پخت و پز را برای 35-40 دقیقه دیگر یا تا زمان تنظیم پر کنید.
اجازه دهید حداقل 30 دقیقه در دمای اتاق خنک شود. تا زمانی که آماده سرو باشید می توانید آنها را گرم یا یخچال سرو کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی

طرز تهیه پوره کدو تنبل یک دسر فوق العاده خوشمزه

در حالی که بسیاری از افراد کدو تنبل را صرفاً برای دکوراسیون می خرند ، این خوراکی ها همچنین می توانند غذاهای جانبی و دسرهای خوشمزه تهیه کنند. کدو تنبل پخته شده با اضافه کردن ساده کره ، نمک و فلفل یک غذای جانبی افسانه ای درست می کند. بیشتر دستور العمل های کدو تنبل با پوره کدو تنبل آغاز می شود ، که به راحتی در یک قوطی در سوپرمارکت پیدا می شود ، اما از آنجایی که تهیه غذای خود به راحتی انجام می شود ، چرا پوره کدو تنبل پخته را در حالی که کدو تنبل تازه در فصل است ، درست نکنید؟


به خاطر داشته باشید که همه گوشت کدو تنبل مانند نارنجی روشن مانند پوره کنسرو نیست. به عنوان مثال ، نوعی به نام "پای کدو تنبل" دارای گوشت زردتر و طعم شیرین تری نسبت به کنسرو است. یک واقعیت مهم که باید به خاطر داشته باشید اینست که کدو تنبل های کوچکتر برای پخت ترجیح می دهند در حالی که موارد بزرگتر برای کنده کاری بهتر هستند.

طرز تهیه پوره کدو تنبل

عناصر
کدو تنبل تازه 1 (2- تا 4 پوند)
مراحل ساخت
تصاویر را مخفی کنید
مواد لازم را جمع کنید.

دستور تهیه پوره کدو تنبل

فر را از قبل گرم کنید تا 350 درجه فارنهایت.


کدو تنبل بالا را برش دهید.

دستور تهیه پوره کدو تنبل

غشاء و دانه های رشته ای را خرد کنید. (دانه ها را رزرو کنید تا در صورت دلخواه تخم کدو تنبل شده درست کنید.)

دستور تهیه پوره کدو تنبل

کدو تنبل را به قطعات بزرگ خرد کنید.

دستور تهیه پوره کدو تنبل

تکه های کدو تنبل را در یک قابلمه کباب قرار دهید و 1/2 فنجان آب را درون کف قابلمه بریزید.

دستور تهیه پوره کدو تنبل

با فویل بپوشانید.

دستور تهیه پوره کدو تنبل
45 تا 60 دقیقه پخت و یا تا زمانی که کدو تنبل نرم شود و به راحتی با یک چنگال سوراخ شود.

دستور تهیه پوره کدو تنبل
بگذارید خنک شود تا زمانی که بتوانید به راحتی آن را کنترل کنید. سپس خمیر نرم را از روی پوست بچسبانید و به یک غذای پردازنده یا مخلوط کن سنگین بریزید. پوست را دور بیندازید.

دستور تهیه پوره کدو تنبل
نبض تا زمانی که به طور مساوی خالص شود.

دستور تهیه پوره کدو تنبل
اگر بلافاصله در خدمت هستید یا در یخچال قرار دهید مجدداً ظرف 3 روز استفاده کنید. پوره کدو تنبل همچنین ممکن است به مدت 10 تا 12 ماه در یک ظرف هوایی یا کیسه ظروف منجمد منجمد شود.

نکات
کدو تنبل های کوچکتر به وزن 2 تا 4 پوند را برای اهداف غذاخوری انتخاب کنید. کدو تنبل بیش از حد بزرگ تمایل به خشکی و زبر بودن دارد.
یک بستر بستنی یک ابزار مفید در هنگام خارج کردن دانه ها و غشاها از درون کدو است.
دستور العمل تغییرات
اضافه کردن ادویه جات ترشی جات مختلفی را به کدو تنبل شما ایجاد می کند. برای تهیه پوره کدو حلوایی ، کره ، نمک و فلفل را اضافه کنید تا به پوره کدو تنبل اضافه شود. اگر دوست دارید یک غذای جانبی شیرین تر باشد ، مقداری قند قهوه ای اضافه کنید. این ظرف جایگزینی عالی برای سیب زمینی های پوره است (و سالم تر است).
برای یک پوره پای کدو تنبل ، دارچین ، جوز هندی ، میخک و شکر قهوه ای را به پوره کدو تنبل اضافه کنید. مخلوط ادویه پای کدو تنبل ممکن است در صورت تمایل جایگزین ادویه جات شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سحرناز ادبی