مواد لازم تارت توت فرنگی:


1/4 لیوان آرد همه منظوره

3 قاشق غذاخوری شکر

1/2 قاشق چایخوری نمک کوثر

6 قاشق غذاخوری (چوب 3/4) کره بدون روغن ، تکه ای

2 قاشق غذاخوری کوتاه شدن سرما (توصیه می شود: کریسکو)

1/4 فنجان آب یخ

2 فنجان خامه شیرینی ، دستور زیر است

2 عدد توت فرنگی کامل ، پوسته پوسته شده و نصف کنید

ژله زردآلو 1/3 لیوان

3 قاشق غذاخوری پسته گلوله ای ، نصف شده ، اختیاری

کرم شیرینی:
5 زرده تخم مرغ بزرگ ، دمای اتاق

3/4 فنجان شکر

3 قاشق غذاخوری ذرت

1 1/2 فنجان شیر خرد شده

1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

1 قاشق چای خوری کنیاک

1 قاشق غذاخوری کره بدون روغن

1 قاشق غذا خوری خامه سنگین

طرز تهیه تارت توت فرنگی:

آرد ، شکر و نمک را در یک کاسه کوچک ترکیب کرده و به مدت 30 دقیقه در فریزر قرار دهید. مخلوط آرد را درون کاسه یک پردازنده مواد غذایی متناسب با تیغه فولادی قرار دهید. کره و کوتاه کردن و پالس را حدود 10 بار یا تا زمانی که کره به اندازه نخود فرنگی اضافه شود اضافه کنید. آب یخ را اضافه کرده و فرآوری کنید تا خمیر جمع شود. روی یک تخته خوب آرد ریخته و درون یک دیسک قرار دهید. حداقل 30 دقیقه در پلاستیک بپیچید و سرد کنید.
ضمنا فر را تا 375 درجه فارنهایت گرم کنید.
خمیر را از هم دور کنید و در قابلمه های تارت 4 (4/1 / 2 اینچی) با طرف های جداشونده قرار دهید. هنگام قرار دادن آن در قابلمه ها ، خمیر را کشیده نکنید یا در حین پخت کوچک می شوید. با چرخاندن پین در قسمت بالای هر تابه ، اضافی آن را قطع کنید. پوسته های ترش را با یک تکه فویل آلومینیومی خمیده ، سمت کره را پایین بیاورید و آنها را با لوبیا خشک یا برنج پر کنید. 10 دقیقه پخت. لوبیا و فویل را برداشته و کف پوسته ها را با یک چنگال به هم بزنید و 15 تا 20 دقیقه دیگر آن را بپزید تا کمی قهوه ای شود. کنار بگذارید تا خنک شود.
قبل از سرو ، صدف های ترش را با خامه شیرینی پر کنید. انواع توت ها را به صورت تزئینی در بالای خامه مرتب کنید. ژله زردآلو را با 1 قاشق چایخوری آب ذوب کرده و بالای ترشی ها را مسواک بزنید. در صورت استفاده با پسته آبپاش کنید و سرو کنید.
کرم شیرینی:
عملکرد: 2 فنجان
در کاسه یک میکسر برقی که دارای پیوست قلاب است ، زرده تخم مرغ و شکر را با سرعت متوسط ​​4 دقیقه یا تا زمانی که بسیار غلیظ شود ، ضرب کنید. به سرعت کم کاهش پیدا کرده و ذرت ذرت را اضافه کنید.
با مخلوط کردن هنوز هم کم ، به آرامی شیر داغ را درون مخلوط تخم مرغ بریزید. مخلوط را درون یک قابلمه متوسط ​​بریزید و روی حرارت کم بپزید ، دائماً با یک قاشق چوبی هم بزنید ، تا زمانی که مخلوط غلیظ شود ، 5 تا 7 دقیقه. هنگامی که کاردارد به جوش آمد ، نگران نباشید و به نظر می رسد که نوازش می کند. به یک کلوچه تغییر دهید و به شدت ضرب و شتم کنید. طبخ ، مرتباً نوک زدن ، به مدت 2 دقیقه دیگر. کاستارد جمع می شود و مانند پودینگ بسیار ضخیم می شود. وانیل ، کنیاک ، کره و خامه سنگین را هم بزنید. کاستارد را از طریق الک درون یک کاسه بریزید. بسته بندی پلاستیکی را مستقیماً بر روی کاستارد قرار دهید و تا سرد شوید.

 

طرز تهیه اسپاگتی با سبزیجات