مواد لازم کیک زنجبیلی:

10 قاشق غذاخوری (2/3 لیوان ؛ 145 گرم) کره بدون آب ، نرم شده تا دمای اتاق
فنجان 3/4 (150 گرم) بسته بندی شده قند یا قهوه ای تیره
2/3 فنجان (200 گرم) ملاس خالی نشده
1 عدد تخم بزرگ ، در دمای اتاق
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
3 و 1/2 فنجان (437 گرم) آرد همه منظوره (قاشق و تراز)
1 قاشق چایخوری جوش شیرین
1/2 قاشق چایخوری نمک
1 قاشق غذاخوری زنجبیل (بله ، 1 قاشق غذاخوری کامل!)
1 قاشق غذاخوری دارچین زمین
1/2 قاشق چایخوری آرد ادویه
1/2 قاشق چایخوری میخک زمین
اختیاری: پخت و پز کوکی آسان یا پودر کریسمس
 

طرز تهیه کیک زنجبیلی:

در یک کاسه بزرگ با استفاده از یک میکسر دستی یا میکسر ایستاده که دارای اتصالات قابل حمل است ، کره را به مدت 1 دقیقه با سرعت متوسط ​​ضرب کنید تا کاملاً صاف و خامه شود. شکر قهوه ای و ملاس را اضافه کرده و با سرعت متوسط ​​متوسط ​​بزنید تا ترکیب و خامه ای شود. در صورت لزوم ضلع ها و پایین کاسه را خرد کنید. بعد ، تخم مرغ و وانیل را با سرعت زیاد به مدت 2 دقیقه پر کنید. در صورت لزوم ضلع ها و پایین کاسه را خرد کنید. کره ممکن است از هم جدا شود. اشکالی ندارد
در یک کاسه جداگانه ، آرد ، جوش شیرین ، نمک ، زنجبیل ، دارچین ، سبزیجات و میخک ها را با هم مخلوط کنید تا ترکیب شوند. با سرعت کم ، به آرامی درون مواد مرطوب مخلوط کنید تا ترکیب شوند. خمیر کوکی کاملاً ضخیم و کمی چسبناک خواهد بود. خمیر را به نصف تقسیم کرده و هر یک را روی یک تکه بزرگ از بسته بندی پلاستیکی قرار دهید. هرکدام را محکم ببندید و بکشید تا شکل دیسک ایجاد شود. لطفا عکس و توضیحات بالا را در پست من ببینید. حداقل 3 ساعت و حداکثر 3 روز دیسک های سرد کنید. سرمازدگی برای این خمیر کوکی الزامی است. من همیشه یک شب معدن خود را سرد می کنم.
فر را از قبل گرم کنید تا 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد). 2-3 ورقه پخت بزرگ را با کاغذهای مخصوص پوست یا کاغذهای مخصوص پخت سیلیکون خط کنید. (همیشه برای کوکی ها توصیه می شود.) کنار بگذارید.
1 دیسک خمیر کوکی سرد شده را از یخچال خارج کنید. سخاوتمندانه یک سطح کار ، و همچنین دستان و پین نورد خود را آرد کنید. نترسید که مرتباً سطح کار را مطابق نیاز آرد کنید - این خمیر می تواند چسبناک باشد. دیسک را تا ضخامت 1/4 اینچ خاموش کنید. برش به شکل. شکل های 1 اینچ را روی صفحات پخت آماده قرار دهید. تکه های خمیر را دوباره بچرخانید تا تمام خمیر شکل بگیرد. با دیسک باقی مانده از خمیر تکرار کنید.
کوکی ها را حدود 9-10 دقیقه بپزید. اگر برشهای کوکی شما از 4 اینچ کوچکتر است ، حدود 8 دقیقه پخت کنید. اگر برشهای کوکی شما از 4 اینچ بزرگتر است ، حدود 11 دقیقه پخت کنید. اجاق من دارای نقاط داغ است و ممکن است مال شما نیز باشد - بنابراین حتماً یکبار در زمان پخت یک تابه را بچرخانید.
اجازه دهید کوکی ها به مدت 5 دقیقه روی ورقه کوکی خنک شوند. برای خنک شدن کامل به قفسه خنک کننده انتقال دهید. پس از خنک شدن کامل ، مطابق دلخواه تزیین کنید.
کوکی ها تا 1 هفته در دمای اتاق تازه پوشیده می شوند.

 

طرز تهیه کیک موز