سیب زمینی ها را پوست گرفته و بشویید. سپس با برش دادن سیب زمینی در 4 یا 5 قطعه عمودی ، آنها را در میله خرد کرده و سپس هر قطعه را به چوب خرد کنید.

آنها را در یک کاسه بزرگ قرار دهید و با آب سرد بپوشانید. بگذارید 2 تا 3 ساعت خیس شوند. (همچنین می توانید آنها را در یخچال بچسبانید و بگذارید یک شبه خیس شوند.)

هنگامی که شما آماده ی سیب زمینی سرخ شده هستید ، آب آن را تخلیه کنید و سیب زمینی ها را روی 2 ورقه پخت که با حوله های کاغذی پوشانده شده است ، بگذارید. برای خشک کردن آنها ، حوله های کاغذ را شکاف دهید.

چند روغن را در قابلمه سنگین تا 150 درجه سانتیگراد گرم کنید. در 3 یا 4 دسته ، سیب زمینی ها را تا زمانی که نرم شود ، 4 تا 5 دقیقه در هر دسته ، بپزید. آنها در این مرحله نباید قهوه ای باشند! شما فقط می خواهید روند پخت و پز را شروع کنید. هر دسته را برداشته و روی حوله های کاغذی جدید / خشک تخلیه کنید.

پس از سرخ شدن همه سیب زمینی ها در دمای 150 درجه سانتیگراد ، حرارت را روشن کنید تا روغن به 200 درجه سانتیگراد برسد. هنگامی که روغن داغ شد ، دوباره سیب زمینی ها را در دسته ها دوباره سرخ کنید ، تا زمانی که سیب زمینی سرخ شده ها طلایی و ترد شود ، آن ها را بپزید. سیب زمینی ها را از روغن جدا کرده و روی حوله های کاغذی تخلیه کنید.

با نمک دریا بپاشید و شیرجه بزنید!

مهم: لطفا هنگام سرخ کردن با روغن داغ مراقب باشید.

 

طرز تهیه مربای بلوبری