دنبال یه رستوران فست فود خوب توی شرق تهران می گشتم که:

اولا که توی دوران کرونا غذاهاش بهداشتی و سالم باشه

دوما که غذاهاش خوشمزه باشه

سوما که قیمتهاش مناسب باشه

البته اینم بگم که مدنظرم بود که غذا بصورت بیرون بر سفارش بدم و نمیخواستم حضوری برم غذا بخورم...

می خواستم رستورانی باشه که همه ی غذاهای فست فودی رو داشته باشه.

راستشو بخواین می خواستم یه مهمونی دوستانه بگیرم و دوستای قدیمیم رو بعد چند سال دعوت کنم.

دوستای منم که همشون عاشق غذاهای فست فودی هستن.

دلم می خواست همه ی فست فودها از پیتزا گرفته تا همبرگر و ساندویچ سرد و سالاد سزار و ساندویچ هات رویال و کوکتل و هات داگ و حتی فلافل هم به یاد روزهای مدرسه سفارش بدم...

خلاصله سرتون رو درد نیارم کلی گشتم تا اینکه با فست فود mj2f آشنا شدم.

قبلا اسمش رو نشنیده بودم اما وقتی سایتشو دیدم و منو غذاهاش رو نگاه کردم و یه سرکی هم به قیمتهاش کشیدم مجاب شدم که حتما باهاشون تماس بگیرم.

از برخورد پرسنلش نگم که خیلی عالیه، باهاشون تماس گرفتم و بهشون گفتم که می خوام برای دو روز دیگه کلی فست فود سفارش بدم.

علاوه بر اینکه لیست غذاها رو بصورت تلفنی بهشون گفتم و زحمت مراجعه توی این روزای کرونایی رو از من کم کردن...

در مجموع یه تخفیف درست و حسابی هم بهم دادن که واقعا لذت بردم.

دره گوشی یه چیزی هم بهتون بگم وقتی که فست فود ها رو ارسال کردن چند تا سیب زمینی ویژه رستورانی و سالاد فصل هم به عنوان اشانتیون فرستاده بودن.

هیچی از این بهتر نمیشد، واقعا ازشون ممنونم که باعث شدن جلوی دوستام آبروداری کنم...

دوستامم کلی خوشحال شدن و تشکر کردن و حتی شماره تلفن و آدرس سایت و آدرس فست فود مامان جون هروی رو ازم گرفتن که اگر گذارشون افتاد حضوری با خانواده هاشون برن و غذا بخورن...

منم به پاس زحمات این مجموعه تصمیم گرفتم که حتما به شما دوستای عزیزم توی وبلاگ آشپزیم فست فود مامان جون هروی رو معرفی کنم.