مواد لازم کیک توت فرنگی:
سفیده تخم مرغ 480 گرم (از سفیده تخم مرغ دو جوجه از کارتن استفاده کردیم)
400 گرم شکر کاستر سفید
2 قاشق غذاخوری آب لیمو
1 قاشق غذاخوری عصاره وانیل
140 گرم آرد سفید ساده ، دو بار الک کنید
برای یخچال دریایی
2 سفیده بزرگ تخم مرغ
225 گرم شکر کاستور سفید
پاشیدن عصاره وانیل
کرم خرچنگ تارتار
برای ganache توت فرنگی
100 گرم شکلات سفید

، ریز خرد شده
50ml خامه دوتایی
توت فرنگی 50 گرم

، خرد شده
رنگ آمیزی مواد غذایی قرمز
برای تزئین
250 گرم توت فرنگی

، کوارتر یا خرد شده
تزئینات اختیاری
2-3 ماکارون سفید یا صورتی ، مینرینگ ، گلهای خوراکی و توت فرنگی های یخ زده

طرز تهیه کیک توت فرنگی:
اجاق گاز را روی فن / گاز 180 درجه سانتیگراد / 160 درجه سانتیگراد گرم کنید. سفیده تخم مرغ و شکر را در مخلوط کن قرار دهید و برای چند دقیقه با سرعت کم شروع به ضرب و شتم کنید ، میکسر را روشن کنید و قبل از اضافه کردن آب لیمو صبر کنید. وانیل و یک مشت نمک. میکسر را دوباره بچرخانید و از بالا بپیچید تا زمانی که یک قدم زنی ضخیم ، نرم و براق با قله ای که پرت می شود وجود داشته باشد.

در قالب آرد را با یک اسپاتول تا کنید تا تکه هایی باقی نماند ، سپس مخلوط را درون یک قلع کیک فرشته 25 سانتی متری خرد کنید. پخت و پز را 40-45 دقیقه یا تا زمانی که کیک پف شود و قهوه ای ملایم شود و یک سیخ کش پاک شود. قلع را وارونه کنید - اگر پاهای خود را ندارد ، سپس آن را به چهار لیوان آب یا قلع غذا دقیقاً به همان اندازه برسانید. بگذارید کاملاً خنک شود.

یک چاقوی پالت را در اطراف قلع قرار دهید تا کیک را سست کند و به آرامی بگذارید آن را رها کنید ، سپس روی یک تخته یا کیک قرار دهید.

برای تهیه یخ زدن زرشک ، سفیده تخم مرغ ، شکر ، وانیل ، گل خامه تارتار و 100 میلی لیتر آب را در یک کاسه بزرگ ضد آب قرار داده شده روی یک قابلمه آب قابلمه قرار داده و با سرعت زیاد با ضربات الکتریکی به مدت 15 دقیقه یا تا زمانی ضرب کنید. ضخیم و براق و ایستاده در قله های سفت و سخت. کیک را مستقیماً یخ بزنید چون یخ زده هنگام تنظیم سفت می شود. با استفاده از چاقوی پالت پهن کنید یا از کیسه لوله کشی برای لوله کشی چرخان استفاده کنید.

کیک یخ زده را در حالی که گاناچ توت فرنگی درست می کنید در یخچال قرار دهید. شکلات سفید را درون یک کاسه ضد حرارت کوچک قرار داده و کنار بگذارید. خامه و توت فرنگی را درون یک قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط ​​بگذارید و بپزید ، هم بزنید تا زمانی که توت فرنگی ها شکسته شوند و کرم شروع به تند شدن کند. سریع مخلوط کرم داغ را روی شکلات سفید بریزید و بدون هم بزنید به مدت 1 دقیقه بگذارید ، سپس رنگ آمیزی غذا را اضافه کرده و مخلوط کنید تا یکدست شود.

یک الک را درون یک کوزه (برای خلاص شدن از شر دانه های توت فرنگی) فشار دهید و در حالی که هنوز آب و هوا است ، آن را روی بالای کیک بریزید و بگذارید طرفین آن را چکه کند. کیک را برای 10-20 دقیقه در یخچال قرار دهید تا تنظیم شود. درست قبل از خدمت (به ویژه اگر یک روز گرم باشد) ، با توت فرنگی و انتخاب دکوراسیون خود در صدر باشید.