اگر پیش از افزودن آنها به دستور العمل هرگز آجیل نان نکرده اید ، این نکته پخت و پز ممکن است زندگی شما را تغییر دهد. آجیل های نان تست باعث خستگی کره زمین می شوند و هرگونه تلخی موجود در آجیل خام را به حداقل می رسانند. فقط در عرض چند دقیقه آجیل ها از رنگ کم رنگ ، تا حدودی موم و از نظر عطر و طعم ملایم ، به رنگ قهوه ای طلایی ، مزه غنی و با شدت و رایحه ای خوش طعم می روند که سطح کاملاً جدیدی از طعم را به هر ظرف اضافه می کند. شما هرگز ممکن است دوباره آجیل خام را سرو نکنید!


دو روش برای نان تست گردو وجود دارد: در فر و روی اجاق گاز. هر دو روش بسیار خوب عمل می کنند ، اما هردوی آنها نیز نیاز دارند که آشپز توجه زیادی داشته باشد - گردوها از نان تست شده تا سوختن در چشم در می آیند. بنابراین حتماً در کار خود بمانید و یک تایمر تنظیم کنید. کدام تکنیک شما ممکن است به مقدار و زمان آن بستگی داشته باشد (کباب کوره ممکن است طولانی تر شود اما می تواند آجیل بیشتری را در خود نگه دارد).


نحوه تهیه نان تست گردو

چگونه می توان گردوها را داخل کوره نان تست کرد
فر را تا 375 F گرم کنید و در حالی که فر گرم می شود ، گردوها را روی یک ورقه پخت قرار دهید (برای تمیز کردن آسان می توانید آنرا با فویل یا کاغذ مخصوص پوست بچینید). اطمینان حاصل کنید که فقط به اندازه بسیاری از گردوها که در تابه در یک لایه قرار می گیرند ، کباب کنید - در حالت ایده آل ، یک لایه واحد با فاصله بین گردو ، بنابراین فضای هوای گرم برای گردش به طور مساوی وجود دارد. هنگامی که اجاق گاز گرم شد ، گردوها را کباب کنید تا تازه شروع به قهوه ای کرده و بو بجوشد ، 5 تا 10 دقیقه.

باز هم ، آنها خیلی سریع از نان تست شده به سمت سوختن می روند ، بنابراین پس از 5 دقیقه آنها را چک کنید. سپس هر دقیقه آنها را بررسی کنید تا متوجه نشوید که شروع به قهوه ای کرده و بوی مغذی می دهند. گرمای باقیمانده آنها همچنان که شروع به خنک شدن می کنند ، گردوها را خسته می کنند ، بنابراین حتما به محض مشاهده تغییر رنگ آنها را از فر بیرون آورید. بگذارید گردوها قبل از خرد شدن یا استفاده کاملاً خنک شوند.

چگونه می توان گردو را روی اجاق گاز نان تست کرد
یک ماهیتابه بزرگ را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. گردوها را به قابلمه خشک و گرم اضافه کنید و فقط به اندازه گردوهایی که در تابه در یک تابه جا می گیرید می چرباند. طبخ کنید ، مرتباً مراقب باشید و مرتباً هم بزنید تا گردوها شروع به قهوه ای کنند و حدود 5 دقیقه بوی آن را می دهند.


گردوها را به یک بشقاب یا ورقه پخت منتقل کنید تا در آنجا بتوانند در یک لایه بمانند تا به آنها کمک کند تا به طور یکنواخت خنک شود (و نان تست را از روی حرارت باقی مانده خود به پایان برسانید) و خوب و ترد باشید.

برای دیدن این دستور العمل بیا با هم ، روی پخش کلیک کنید
طرز استفاده از گردوهای نان تست شده
اگر به دنبال یادگیری چگونگی نان تست گردو هستید ، ممکن است از قبل برنامه ای را با استفاده از آنها تهیه کنید. اما اگر به الهام نیاز دارید ، گردوی بو داده شده را به سالادها اضافه کنید ، مانند سالاد گلابی با گردو و گرگونزولا ، یا آن را درون غلات یا گرانول اضافه کنید. آنها را درون یک زعفران دانه سالم پرتاب کنید یا در غذاهای گیاهی بو داده یا سس شده مانند جوانه بروکسل با گردو قرار دهید. گردوهای نان تست شده ، به ماکارونی گردو کلم بروکلی ، غنی و تردید می کنند و یک راه عالی برای دریافت مقداری پروتئین در این غذای گیاهی است.

و بیایید دسر را فراموش نکنیم. پخت و پز کیک گردو نان تست شده ، هر کیک لایه ای را به چیزی خاص خاص تبدیل می کند و نان تست گردو برای یک گردوی شکلاتی دربی کنبی ، یک دسر انحطاط را حتی غیر قابل مقاومت تر می کند. اما بیایید صادق باشید ، یک مشت گردو نان تست شده نیز یک میان وعده فوق العاده درست می کند!