مواد لازم ژله های ترش و شیرنی طرح گیلاس:


فنجان آب لیمو
1
جعبه (3 اونس.) ژله O- گیلاس
1
فنجان آب
1
دلستر فنجان
2
پاکت ژلاتین بدون جوش (یا 5 قاشق غذاخوری)
24
گیلاس با ساقه
2
قلع مینی مافین
براق خوراکی مخصوص خوراکی (اختیاری)

دسر گیلاسی

 

روش درست کردن:

1

1/2 فنجان آب لیمو را درون یک قابلمه کوچک بریزید. 1 پاکت (یا 2.5 قاشق غذاخوری) ژلاتین بدون جوش را در بالا بپاشید و بگذارید 1 دقیقه بماند تا فعال شود.
2
روی حرارت متوسط ​​و زیاد قرار دهید و بجوش و خروشان بیاورید. از روی حرارت برداشته و 1/2 لیوان آب لیمو دیگر اضافه کنید. کنار بگذارید.
3
1 جعبه ژلاتین گیلاس را با 1 فنجان آب در یک قابلمه کوچک دیگر مخلوط کنید. 1 پاکت (یا 2.5 قاشق غذاخوری) ژلاتین بدون جوش را در بالا بپاشید و بگذارید 1 دقیقه بماند تا فعال شود.
4
روی حرارت متوسط ​​و زیاد قرار دهید و بجوش بیاموزید. از روی حرارت برداشته و 1 فنجان دلستر اضافه کنید.
5
یک قاشق غذاخوری مخلوط ژلاتین گیلاس را به مخلوط ژلاتین آب لیمو اضافه کنید تا رنگ آن به صورتی تغییر کند.
6
قلاب های مینی مافین را چرب کنید و با یک حوله کاغذی پاک کنید ، سپس نیمه آن را با ژلاتین آب لیمو پر کنید. به مدت 30 دقیقه در یخچال یا تا کمی محکم اما هنوز چسبناک قرار دهید.
7
قسمتهای زیرین را از 24 گیلاس ماراسچینو برش بزنید تا در قلعها به صورت ایستاده بمانند. هنگامی که ژلاتین آب لیمو (یا لایه صورتی) چسبنده و کمی سفت است ، مخلوط ژلاتین گیلاس را روی آن بریزید (برای لایه قرمز). در یخچال قرار دهید و سپس آلبالوها را به صورت راست به سمت پایین قرار دهید. به مدت 2 ساعت یا تا زمانی که کاملاً سفت شود یخچال کنید.
8
آب گرم را در امتداد کف قلعه‌ها با دقت اجرا کنید تا هر ضربه از آن جدا شود. آنها باید به راحتی اسلاید شوند. اگر آب به عکس برخورد کرد ، آنها را با یک حوله کاغذی به آرامی و بلافاصله آغشته کنید. تا زمان خدمت در یخچال قرار دهید. قبل از خدمت با زرق و برق خوراک