مواد لازم بیسکویت عسلی:


3 فنجان آرد همه منظوره
1 قاشق غذاخوری پودر بیکینگ
1 قاشق چایخوری نمک
1 فنجان شیر
1/4 فنجان عسل
1 1/2 چوب (3/4 لیوان) کره بدون روغن

 

طرز تهیه بیسکویت عسلی:


1
فر را تا 400 درجه گرم کنید و یک ورقه پخت را با کاغذ перга بچینید. در یک کاسه متوسط ​​، آرد ، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. در یک کاسه کوچک شیر و عسل را با هم ترکیب کنید. هم بزنید تا کاملاً ترکیب شود.

2
کره را در تکه ها خرد کرده و به آرد اضافه می کنیم. با یک خمیر شیرینی یا دو کارد ، کره را داخل آرد بریزید تا اندازه نخود فرنگی کوچک شود. مخلوط شیر و عسل را به آرد اضافه کنید و فقط به آرامی مخلوط کنید تا لکه های خشک وجود نداشته باشد.
3
سطح کار خود را آرد کنید و خمیر را بیرون بیاورید. آن را درون مستطیل خشن بمالید ، سپس آن را بپیچانید تا ضخامت آن در حدود 1/2 اینچ باشد. مانند یک نامه آن را در سومین قسمت جمع کنید و دوباره آن را بچرخانید. دوباره در سوم ببافید. این بار ، آن را دوباره به ضخامت حدود یک اینچ بچرخانید. با یک برش بیسکویت 3 اینچی ، تعداد بیسکویت ها را تا حد امکان برش دهید. ضایعات را دوباره بچرخانید و بیسکویت بیشتری برش دهید. شما می توانید بار دیگر غلت بزنید ، اما من معمولاً از تکه های نهایی برای یک بیسکویت با فرم آزاد استفاده می کنم.

4
بیسکویت ها را روی صفحه پخت آماده قرار دهید ، اگر طرف های نرم دارید ، بیسکویت ها را قرار دهید تا لمس شوند. اگر می خواهید طرف ها واضح تر باشند ، آنها را از هم جدا کنید. در صورت تمایل ، بالای بیسکویت ها را با شیر ، کره یا خامه مسواک بزنید. در دمای 400 درجه بپزید تا تاپ ها به خوبی قهوه ای شوند ، 12-14 دقیقه.