مواد لازم کیک هویج:

2 فنجان (260 گرم) کلوچه خرد شده (1 فنجان کیک ، 1 لیوان برای چاشنی. آجیل اختیاری است.) *
1 و 1/2 فنجان (300 گرم) بسته بندی شده قند یا قهوه ای تیره
1/2 فنجان (100 گرم) شکر گرانول
1 فنجان (240 میلی لیتر) روغن نباتی یا روغن کانولا (یا روغن نارگیل ذوب شده) *
4 تخم بزرگ
فنجان 3/4 فنجان (133 گرم) سیب بدون چشم صاف
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
2 و 1/2 فنجان (312 گرم) آرد همه منظوره (قاشق و تراز)
2 قاشق چایخوری پودر بیکینگ
1 قاشق چایخوری جوش شیرین
1/2 قاشق چایخوری نمک
1 و 1/2 قاشق چای خوری دارچین زمینی
1 قاشق چایخوری زنجبیل زمینی
1/4 قاشق چای خوری جوز مغز زمین
1/4 قاشق چایخوری میخک زمین
2 فنجان (260 گرم) هویج رنده شده (حدود 4 بزرگ)
پوشش خامه پنیری
16 اونس (450 گرم) پنیر خامه ای با چربی کامل و بدون چربی ، تا دمای اتاق نرم شد
1/2 فنجان (115 گرم) کره بدون آب ، نرم شده تا دمای اتاق
4 و 1/2 فنجان (540 گرم) قند شیرینی پزی
1 قاشق غذاخوری (15 میلی لیتر) خامه یا شیر سنگین
1 و 1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
خرج کردن نمک ، برای طعم دادن
 

طرز تهیه کیک هویج:

کیک درست کنید: فر را از قبل گرم کنید تا 300 درجه فارنهایت (149 درجه سانتیگراد). یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ перга یا یک تشک پخت سیلیکونی بچسبانید. کلوچه های خرد شده را روی ورقه ریخته و به مدت 7-8 دقیقه نان تست کنید. از فر خارج کنید و بگذارید برای 10-15 دقیقه خنک شود.
فر را تا 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) روشن کنید. دو یا سه قابلمه کیک 9 اینچی را چرب کنید ، مطابق با کاغذ روغنی ، و سپس کاغذ перга را چرب کنید. کاغذ پیرچین به کیک کمک می کند تا یکپارچه از قابلمه ها آزاد شود.
شکر قهوه ای ، شکر دانه ای ، روغن ، تخم مرغ ، سیب و وانیل را با هم در یک کاسه بزرگ حل کنید تا ترکیب شود و هیچ قند قهوه ای باقی نماند. در یک کاسه بزرگ دیگر ، آرد ، بیکینگ پودر ، جوش شیرین ، نمک ، دارچین ، زنجبیل ، جوز هندی و میخک ها را با هم ضرب کنید. مواد مرطوب را درون مواد خشک بریزید و با استفاده از اسپاتول لاستیکی یا قاشق چوبی ، مواد را روی هم بچسبانید تا فقط ترکیب شوند. در هویج ها و 1 فنجان انبارهای نان تست شده بریزید. (بقیه پنک ها برای چاشنی هستند.)
خمیر را به طور مساوی درون قابلمه های کیک بریزید. در صورت استفاده از سه تابه کیک ، 20 تا 24 دقیقه آن را بپزید. اگر از دو تابه کیک استفاده می کنید ، 30-35 دقیقه بپزید. مرکز را با خلال دندان تست کنید. اگر تمیز بیرون بیاید ، کیک ها درست می شوند. در غیر اینصورت ، پخت را تا زمانی که پخته شود ادامه دهید. بیش از حد پخت نکنید. اجازه دهید کیک ها در قابلمه های بسته شده روی سیم مخصوص کاملاً خنک شوند. کیک ها باید قبل از سرخ شدن و مونتاژ کاملاً خنک باشند.
سرمازدگی را درست کنید: در یک کاسه بزرگ با استفاده از یک میکسر دستی یا ایستاده که دارای یک قلاب چسبان و یا قلاب مخصوص قلاب است ، پنیر خامه ای و کره را با هم با سرعت متوسط ​​ضرب کنید تا یکدست شود ، حدود 2 دقیقه. شکر ، خامه / شیر ، عصاره وانیل و یک نمک شیرینی شیرینی را به آن اضافه کنید. ضرب و شتم با سرعت کم به مدت 30 ثانیه ، سپس به سرعت بالا افزایش یافته و به مدت 3 دقیقه ضرب و شتم کنید تا کاملاً ترکیب و خامه ای شود. اگر یخ زدایی خیلی نازک است ، قند شیرینی پزی بیشتری اضافه کنید ، اگر یخ زدایی خیلی ضخیم باشد ، یا اگر یخ زدایی خیلی شیرین است ، یک نمک اضافی نمک اضافه کنید. سرمازدگی باید نرم باشد ، اما آب و هوایی ندارد.
مونتاژ و یخ زدگی: ابتدا با استفاده از یک چاقوی بزرگ یا تراز کیک دندانه دار ، قسمت های بالای کیک ها را لایه لایه کنید تا یک سطح صاف ایجاد شود. 1 لایه کیک را روی پایه و کیک یا بشقاب سرو خود قرار دهید. با یخ زدگی قسمت بالا را بپوشانید. بالای با لایه 2 ، یخ زدگی بیشتر ، و سپس با لایه 3 بالا. سرمازدگی باقی مانده را در سرتاسر بالا و پهلو پخش کنید. ضلع ها و بالای کیک را با لوبیا های قابلماده باقی مانده تزئین کنید. کیک را حداقل 15-20 دقیقه قبل از خلال بریزید. این کمک می کند کیک هنگام برش شکل خود را حفظ کند.
کیک یخ زده باقیمانده را محکم بپوشانید و حداکثر 5 روز در یخچال نگهداری کنید.