مواد لازم سوپ گوجه فرنگی:
2 عدد روغن زیتون اضافی
1 عدد کره بدون نمک
1 پیاز بزرگ سفید ، ریز خرد شده
1 سیر میخک بزرگ ، خرد شده و پوست کنده
2 عدد آرد همه منظوره
3 فنجان آبگوشت مرغ نمکی پایین
28 اونس آیا می توان گوجه فرنگی کامل آلو را پوست کنده ، پوره شده (شامل آب میوه)
1-1 / 2 قاشق غذاخوری. قند
1 جوانه آویشن تازه
نمک کوشر و فلفل سیاه تازه خرد شده
3 عدد ریحان ، پیاز خرد شده یا شوید را به طور بسیار ریز خرد شده یا مخلوطی از هر سه مورد (در صورت استفاده از یکی از گلهای موجود در زیر) حذف نکنید.


طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی:
آماده سازی
در یک اجاق گاز غیرفعال 5- 5- کوارته هلندی ، روغن و کره را روی حرارت متوسط ​​کم حرارت دهید تا کره ذوب شود. پیاز و سیر را اضافه کرده و بپزید ، گاهی هم بزنید تا نرم شود اما قهوه ای نباشد ، حدود 8 دقیقه. آرد را اضافه کرده و هم بزنید تا پیاز و سیر را بپوشاند. آبگوشت ، گوجه فرنگی ، شکر ، آویشن و 1/4 قاشق غذاخوری را اضافه کنید. هر نمک و فلفل در حین هم زدن مخلوط را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا مطمئن شوید آرد در کف قابلمه چسبیده نیست. به مدت 40 دقیقه گرما را کم کنید ، بپوشانید و بجوش بیاموزید. شاخه آویشن را کشف کنید. بگذارید به طور خلاصه خنک شود و سپس در یک مخلوط کن یا مواد غذایی در دو یا سه دسته پوره کنید. قابلمه را بشویید و سوپ را به گلدان برگردانید. فصل را با طعم نمک و فلفل میل کنید. در صورت لزوم دوباره گرم کنید. گرم ، اما گرم ، سرو شده با گیاهان دارویی و یا با یکی از گلهای موجود در زیر آن را به صورت دلپذیر سرو کنید.
نکاتی پیش رو

این سوپ به زیبایی و زیبایی روز خود را ذخیره می کند. می توانید آن را تا زمانی که هر دو روز یکبار به جوش آورده اید در یخچال نگه دارید. یا می توانید تا سه ماه آن را در فریزر خنک کنید.

برای افزودن لمس خامه ای ، یکی از این جاروها را امتحان کنید:

خامه ترش ، پنیر بز و گلدان پارمسان: در یک کاسه کوچک ، 1/2 فنجان خامه ترش را با 1/4 فنجان پنیر بز خرد شده ترکیب کنید. 1 قاشق غذاخوری اضافه کنید. Parmigiano-Reggiano تازه رنده شده ، 1 قاشق غذاخوری. پیازهای نازک خرد شده و 1 قاشق غذاخوری. روغن زیتون اضافی. کاملاً مخلوط و فصلی را با هم مخلوط کنید تا با نمک کوشر و فلفل سیاه تازه پودر شده مزه دار شود. به هر وعده یک عروسک اضافه کنید.

کرم فریم ، گیاهان دارویی و گیاه ترب کوهی: در یک کاسه کوچک ، 1/2 فنجان کرم فریم را با 1 قاشق غذاخوری ترکیب کنید. شوید تازه خرد شده و 1 قاشق غذاخوری. پیازچه چرخ کرده 1/2 گرم اضافه کنید. ترب کوهی آماده شده را به خوبی تخلیه کرده و خوب مخلوط کنید. فصلی را با مزه نمک کوفته و فلفل سیاه تازه خرد کنید. به هر وعده یک عروسک اضافه کنید.