مواد لازم سوپ تورتیلا مرغ:
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
1 پیاز بزرگ ، خرد شده
1 قوطی (4 اونس) فلفل سبز خرد شده
2 میخک سیر ، چرخ کرده
1 فلفل جلفینو ، بذر و خرد شده
1 قاشق چایخوری زیره زمین
1 قوطی (15 اونس) سس گوجه فرنگی
1 قوطی (1 تا 14/1 اونس) گوجه فرنگی را با سیر و پیاز خرد کرده ، خنک کنید
5 فنجان آبگوشت مرغ کم سدیم
1 مرغ rotisserie ، خرد شده ، پوست برداشته شده است
1/4 فنجان چرخدار تازه چرخ کرده
2 قاشق چایخوری آب لیموترش
1/4 قاشق چای خوری نمک
1/4 قاشق چای خوری فلفل
تراشه های تورتی خرد شده
خرد شده مونتری جک یا پنیر چدار
طرز تهیه سوپ تورتیلا مرغ:
در یک اجاق هلندی ، روغن را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. پیاز را تا زمانی که مناقصه کنید ، حدود 5 دقیقه فلفل ، سیر ، جلاپنو و زیره را اضافه کنید. 1 دقیقه طبخ کنید. در سس گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی و آبگوشت را هم بزنید. به جوش بیاورید. گرما را کاهش می دهد. در مرغ هم بزنید.
باریک ، کشف ، 10 دقیقه. سیلانترو ، آب لیمو ، نمک و فلفل را اضافه کنید. وعده های برتر با چیپس و پنیر.
گزینه انجماد: قبل از اضافه کردن چیپس و پنیر ، سوپ خنک؛ در ظروف فریزر فریز کنید. برای استفاده ، یک شب تا حدودی در یخچال ذوب شوید. در یک قابلمه بزرگ را روی حرارت متوسط ​​کم گرم کنید ، گاهی اوقات هم بزنید و در صورت لزوم کمی آبگوشت یا آب اضافه کنید. قبل از سرو چیپس و پنیر را اضافه کنید.
نکات سوپ تورتیلا مرغ
چگونه می توان سوپ تورتیلا مرغ را غلیظ کرد؟
اگر سوپ شما کمی نازک به نظر می رسد ، آنرا با ذرت غلیظ کنید. شما می خواهید با ترکیب یک قاشق غذاخوری ذرت از ذرت با مقدار مساوی آب در یک کاسه کوچک یک دوغاب درست کنید. مخلوط را صاف کنید تا یک خمیر صاف شکل گیرد. سپس دوغاب را به سوپ خود اضافه کنید و خوب روی حرارت متوسط ​​هم بزنید تا سوپ شروع به غلیظ شدن کند.
بهترین تاپ ها برای سوپ مرغ مایع مرغی چیست؟
خوب ، این بستگی به کام شما دارد! ما به چیپس خرد شده و پنیر خرد شده علاقه مندیم ، اما شما می توانید سوپ تورتیلا مرغ را نیز با خامه ترش ، برش های آووکادو ، پیاز سبز خرد شده یا پیکو دو گالو در صدر قرار دهید. به دنبال یک ضربه اضافی اضافی هستید؟ چند برش ژالاپنو را اضافه کنید — فقط هنگام برش فلفلهای گرم دستکش بپوشید زیرا روغن می تواند پوست شما را سوزاند.
چه چیزی به خوبی با سوپ tortilla مرغ اتفاق می افتد؟
یک دسته کامل از طرف های خوشمزه! توصیه می کنیم سوپ تورتیلا مرغ را به همراه ذرت ، کراکر یا سالاد تازه سرو کنید. هنوز گرسنه ام؟ دستور العمل های سوپ بیشتری را در اینجا پیدا کنید.
آیا سوپ tortilla مرغ به خوبی منجمد می شود؟
آره! فقط از یخ زدن چیپس ، پنیر یا هر پرچم دیگر پرهیز کنید. پیشنهاد می کنیم سوپ را در ظروف کوچک منجمد کنید ، بنابراین آسانتر است که از باقیمانده یخ بزنید و برچسب ها را فراموش نکنید! هر ظرف را با نام دستور و تاریخ تهیه شده علامت گذاری کنید. سوپ تورتیلا مرغ به مدت 4-6 ماه در فریزر تازه خواهد ماند.
یادداشت ویراستار
هنگام برش فلفلهای گرم دستکش یکبار مصرف بپوشید. روغنها می توانند پوست را بسوزانند. از لمس صورت خودداری کنید.
ارزش غذایی
1-1 / 4 فنجان: 200 کالری ، 8 گرم چربی (2 گرم چربی اشباع) ، کلسترول 55 میلی گرم ، سدیم 941mg ، کربوهیدرات 9 گرم (4 گرم قند ، 2 فیبر) ، پروتئین 22 گرم.